پوشش کف با سنگ حکمی گرانیت مروارید مشهد

/, نمای ساختمان/پوشش کف با سنگ حکمی گرانیت مروارید مشهد

پوشش کف با سنگ حکمی گرانیت مروارید مشهد

سنگهای طبیعی گزینه مناسبی جهت پوش کف ساختمان هستند و میتوانند به خوبی جایگزین موزائیک های سیمانی باشند که پیش از این در نمای کف ساختمان استفاده میشد و در اثر شستشو و اصطحکاک از بین می رفت .
معماران امروزی پوشش کف با سنگ حکمی گرانیت مروارید مشهد را بدلیل مقاومت زیاد در برابر انبساط و انقباض گرما و سرما ترجیح میدهند .

مقاومت سنگ

اگر به دنبال مقاوم ترین سنگ نمای ساختمانی هستید ، سنگ نمای ساختمان با سنگ گرانیت مروارید مشهد یکی از بهترین گزینه هاست . مطمئنا سنگ نمای ساختمان با سنگ گرانیت مشهد به دلیل انعکاس کریستالی های آن در رنگ زیبای طوسی زیبایی منحصر به فردی به نمای ساختمان شما خواهد بخشید .

سنگهای گرانیت مروارید مشهد ، در ابعاد مختلف تایل و اسلب ، حکمی و بصورت سنگهای صیقلی و صیقل نیافته ، نمای ساختمان را بسیار باوقار و زیبا خواهد ساخت.

قیمت سنگ

ارزان ترین و بهترین نمای سنگ گرانیت برای نمای ساختمان ، سنگ گرانیت مروارید مشهد میباشد که جدول قیمت سنگ گرانیت مروارید مشهد را میتوانید در این صفحه ببینید.

ابعاد سنگ

سنگ های گرانیت مروارید مشهد که در کارخانه سنگبری به ابعاد و اشکال مختلف تولید میگردد ، در بخش های مختلف نمای ساختمان استفاده می گردد .

سنگ گرانیت مروارید مشهد به سفارش مشتری برای استفاده در نمای ساختمان به هر ابعادی در سنگبری تولید و تحویل میگردد .

سلامت سنگ

از نظر حفظ سلامتی ساکنین ساختمان ، سنگ گرانیت مروارید مشهد هنگام آتش سوزی مواد مضر برای سلامتی انسان را متصاعد نمیکند و به همین دلیل سنگ گرانیت مروارید مشهد به عنوان بهترین انتخاب در معماری کلاسیک و مدرن شناخته میشود.

تولید سنگ

هدف در تولید سنگ گرانیت مروارید مشهد، تولید محصولی باکیفیت صادراتی و قیمت مناسب برای فروش سنگ به مصرف کننده داخلی و خارجی میباشد .

محصولات ما برای نمای ساختمان به شما پیشنهاد میشود مانند:

  • سنگ اسلب گرانیت مروارید مشهد بدلیل رنگیندی ، وجود پولک های درخشان و رنگبندی سنگین و باوقار ، مناسب استفاده در بخشهائی از نمای دیوارهای داخلی لابی هتل ، اماکن عمومی و اماکن تجاری در ترکیب با دیگر سنگهای ساختمانی و رنگهای مختلف میباشد .

  • سنگ تایل گرانیت مروارید مشهد برای نمای داخلی مانند دیوارهای شرکت ها، اماکن عمومی ، مدارس و آموزشگاهها ، اماکن تجاری، بیمارستانها میباشد .

  • سنگ حکمی گرانیت مروارید مشهد بدلیل مقاومت ، قابلیت شستشو ، زیبائی و قیمت مناسب جهت نمای دکوراتیو و نمای آشپزخانه ، نمای سرویسهای بهداشتی ، نمای مساجد ، نمای کف اطاق ها ، نمای کف پارکینگ میباشد .

  • سنگ پله گرانیت مروارید مشهد بدلیل استحکام ، قابلیت شستشو ، زیبائی و قیمت ارزان مناسب برای تمامی پله منازل مسکونی ، پله آپارتمانها ، پله هتل و مسافرخانه ها ، پله ادارات دولتی و شرکت های خصوصی ، پله کارخانجات ، پله مدارس و آموزشگاهها ، پله اماکن تجاری، بیمارستانها است .

  • سنگ کوبیک گرانیت مروارید مشهد بدلیل استحکام و اصطحکاک ناشی از سطح ناصاف آن، بسیار مناسب استفاده در فضاهای روباز و کف خیابانها ، پیاده رو ها ، راهرو های پرتردد اماکن تجاری روباز و باغ میباشد .

  • سنگ جدول گرانیت مشهد را بدلیل قیمت ارزان و استحکام سنگهای گرانیت ، در جدول کشی پارکها ، جدول خیابانها و جدول معابر عمومی بکار گرفت .

نمای ساختمان با سنگ گرانیت مروارید مشهد در کف

ارایه سنگ کف با مشخصات زیر قابل ارایه می باشد:

  • سنگ گرانیت مروارید مشهد در حالت طبیعی بدون برش

  • سنگ گرانیت مروارید مشهد بصورت بوش همر

  • سنگ گرانیت مروارید مشهد بصورت فلیم شده

  • سنگ گرانیت مروارید مشهد بصورت چکش شده

سنگ گرانیت مروارید مشهد

در حال حاضر سنگ گرانیت مروارید مشهد در اشکال و ابعاد مختلف از ضخامت ۱۶ میلی متر تا ۲۰۰ میلی متر برحسب سفارش مشتریان داخلی و خارجی تولید و علاوه بر مصرف داخلی به کشورهای همسایه از شمال ایران در ترکمنستان ، آذربایجان و روسیه تا جنوب ایران در حاشیه خلیج فارس از عمان ، قطر ، کویت تا عراق صادر میگردد .

ایران دارای منابع عظیم و معادن غنی سنگهای ساختمانی است و ایرانیان با پیشینه هزاران ساله در صنعت سنگ توانسته اند با دانش استخراج سنگ ساختمانی در کشور و خودکفائی در تولید ماشین آلات پیشرفته فرآوری سنگ، طیف وسیعی از سنگهای ساختمانی را برای مصرف کنندگان داخلی فراهم نماید و ایران به عنوان یکی از بزرگترین تولید و صادرکننده گان سنگ دنیا شناخته شود .

  • سنگ های طبیعی در اثر گرما و سرما کمتر تخریب میشوند .
  • سنگ های طبیعی انبساط طولی و عرضی نداشته و تغیر حجم نمیدهد .
  • سنگ های طبیعی ساختمانی با سرعت اجرای بیشتر و آسانتر در نمای ساختمان نصب می شوند.
  • سنگ های طبیعی رنگ بندی های مختلفی دارند و می توان تنوع زیادی در اشکال و چیدمان طراحی آنها استفاده نمود .
  • سنگ های طبیعی تاثیر شگفت انگیزی از لحاض بصری و روانی داشته و ارزش هنری بیشتری نسبت به متریال مصنوعی دارند .
  • سنگ های طبیعی رنگ بندی های مختلفی دارند و میتوان ترکیب بندی زیادی در نماهای داخلی و خارجی ساختمان با آنها خلق کرد .

Leave A Comment